Какви са най-правилните стратегии за изграждане на влиятелен работодателски бранд, мотивирането на служителите и задържането на добрите кадри. Това бе основната тема на  бизнес форум, провел се в Бургаския свободен университет.

Организатори на събитието бяха Индустриален и логистичен парк, списание Enterprise в партньорство с ИКТ Клъстер Бургас и КРИБ Бургас. Събитието бе под патронажа на Община Бургас.

Форумът се реализира с любезното съдействие на Фрапорт България,  А1 България и „Победа“ АД.

В залата присъстваха много студенти, както и работодатели, а идеята бе да се създаде обща платформа за връзка на бизнеса с образованието.

На конференцията бяха представени работещи модели за поддържането и развиването на работодателския имидж, както и тенденциите за ангажираността на служителите.

Сред лектори бяха представите ли някои от най-големите и успешни брандове в България – мобилни оператори и международни компании.

Събитието бе  много полезно за компаниите, които желаят да работят по-ефективно и успешно върху своята идентичност. То донесе и ценна информация относно изпитани способи за привличане и задържане на квалифицирани и талантливи хора в рамките на дадена компания.